Long story short

I onsdags åkte jag in till akuten med ambulans pga av massiva smärtor i magen och så spydde jag gång på gång, tappade till och med räkningen till hur många gånger. När jag kommer fram och fått morfin för att lugna ned smärtan för innan slog jag på väggar och skrek så får jag veta att risken är att min blindtarm är infekterad.
Då blir jag inlagd och går på droppar i 4 dagar och under dessa fyra dagar har jag blivit röntgad och fått veta att det är blindtarmen och att jag kommer få den bortopererad. tack och lov är blindtarmen inget man behöver och det ända den gör är att samla massa bakterier som till slut kan leda till en infektion, kanske till o med spricka vilket kan leda till att du dör.
Jag fick åka hem i lördags och nu så har jag "hemarrest" i typ 10dagar och så får jag inte jobba i 2 veckor. Så vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre. Förutom att idag tack och lov mår jag mycket bättre och det är sjukt hur man aldrig vet hur dagen kommer att sluta eller börja. Normalt ena dagen till att man blir opererad helt plötsligt andra dagen. Just nu ska jag kolla lite på serier som jag laddat ned och så får man låta bli att nysa/skratta/hosta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0