OMG

Jag har aldrig mått så potatis som jag gör nu. Vaknade sent och min hjärna grillas. Så nu ligger jag i sängen och kollar på tv vilket jag inte gjort på 100år.
Igår var jag först med familjen , sen åkte jag in till Stan för att vara med Vicky då jag såg Colombiana för 3 gången. I know I know! Senare promenderade vi i stan och så tappade vi bort oss? Så det lilla jag hade av GPS och batterier på mobilen lyckades vi promenera oss tillbaka till gamla stan. haha vi var så stolta samt som vi kände oss dumma. Senare så mötte jag upp Gabriela och Lidia , vi hälsade på syrran på jobbet sen tog hon oss till SoftKök&Bar. Vi hade sjukt kul igår faktiskt and that is my night! Vääldigt lång och nu är jag grillad. Back to tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0