Ooj då

Nu är man hemma efter massa galenheter men vi backar lite. Söndagen, gaaaaah Britney var AWESOME! Sjukt jävla insane. Det är typ "den som vöntar på något gott, väntar aldrig för länge". Och så många gånger som jag velat se henne så tog denna konsert priset. Hon var så vacker och så urgullig att det inte är sant. Skjut mig för jag kan dö lycklig bokstavligen. Man träffade så roliga människor på konserten också men jag säger bara såhär, vi stod längst fram utan bråk.
Ok nog med det, igår så åkte jag in till skärholmen med Gabsan och Lidia, ville passa på att kolla upp nya gympadojjer och jag hittade ett perfekt par som var bra för ryggen och promenad. Vi fikade även och så chillade jag resten av dagen hos gabi.
Idag var tanken att jag skulle köpa nya skorna och promenera hem, men man ser hur fult vädret är ute att det blev att Lidia h'ngde med, vi köpte skorna, fikade och så tog vi tåget hem ;). Måste tipsa att det finns en heting som jobbar på McDonalds som heter Razwan eller något, ääh men han var sjukt snygg haha. Oj jag köpte en fin tjockväst typ från Vero Moda, rea förstår ni :P. Aja massa blabla vid sidan, peace


Tagen av Vicky :)

Kommentarer
Postat av: sophia

Jag måste gå på nästa!!! om hon kommer!

2011-10-18 @ 22:24:20
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0