Behövde detta

Igår tror jag att jag sov på 3 olika ställen i huset. Tro mig när jag vaknade kl 1 på dagen så mådde jag inte så mycket bättre än igår.
Jag hade gjort en beställning från H&M 3 veckor sen och har gått runt med ångest när paketet ska komma, för de skickade aldrig någon orderstatus men när jag gick in i hemsidan löste allt sig för man kunde söka upp paketet och där såg jag att den vart framme sen förra veckan :/ så det var bara raka vägen mot centrum och hämta upp what's mine. Så nu har jag lite nya fräschare kläder och jag behövde verkligen detta. Något som gjorde mig glad igen, lyckligtvis passade allt och satt helt awesome! Gud vad man kan fynda på REA i hm.se
Lägger upp vad jag köpt:

1. Halsband 39.50:- 19.75:-
2. Cardigan 249:-
3. Beigerosa/randig Tröja 69.50:- 34.75:-
4. Gråmelerad/mag Tröja 49.50:- 24.75:-

Ser ni sjukt grym Rea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0