cruisin' for a brusin'

Ni som inte trodde att jag var klumpig som person eller vem lurar jag, alla vet att jag är klumpig som fan! Jag ska visa er vad som hänt på bara EN vecka.


Låt mig presentera mina 3 blåmärken. På benet fick jag från att "sparkat på en kartong" när jag råka komma åt en cykel istället. Den på vänster-tån fick jag från att tappat en colaburk vilket gjorde att det sprack, det ser värre ut i verkligheten. Och sist men tyvärr inte minst min högra fot, där tappade jag ett trä-bord vilket gjorde att jag typ rev mig djupt, förr var det blått runt men man läker väl snabbare efter att slagit sig så många gånger eller?
Fattar fortfarande inte, på EN vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0