denna vecka

Det har vart min lediga vecka och det har vart skönt att bara flumma förbi dagarna.
i Måndags chillade jag med Gabi dagen lång, tror inte vi lyfte ett finger för något och det var bäst! I tisdags följde jag med henne på visning sen blev det bio på kvällen med kusinen och hennes kompis. Vi såg filmen Colombiana och den var så bra :D skit på alla bad reviews. Onsdan blev det massa serier och sen till stan för en härlig eftermiddag med Busra, vi fikade, pratade minnen och hälsade på lite här och där.
Idag solade jag och syrran och sen så snagga jag mig igen, Sen har jag suttit barnvakt för Manar för syrran är på BB och vi får väl se hur det går. Vet iallafall att det inte blir veronika maggio för mig imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0