För vård och själ

sååå idag vaknade jag mycket tidigare än vad jag brukar göra på mina lediga dagar. Jag och Gabi planerade att shoppa i NackaForum och sist vi vart där var det ju i julas. Mina planer var att shoppa kläder men jag kunde inte hitta något jag gilla :( så pengarna gick ut på massa vård för mig själv och det är ju faktiskt lika bra !
Gabriela och jag åt senare lunch/fika på ett ekologiskt ställe som var supermys och pratade bara massa ut som vi oftast gör.
När jag kom hem var mina systerbarn här så jag fick mysa med dem och Syrran blir bättre och bättre. Senare på kvällen höll jag Gabi sällskap till Solna och tillbaka, och senare gjorde jag en tjänst samt bara vilade tankarna ut för mig själv. Det kallar jag ett bra slut för dagen, men ingen dag slutar bäst utan lite Jersey Shore hihi. Nej men fina och glada, luffa runt internet jag skall och så hörs vi.


Förmiddan:

Eftermiddan:

Bebis bebis beeebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0