Helt mätt

Det känns som om jag ätit för en vecka fast jag ändå bara haft 2 måltider idag, skumt.
Dagen började med att jag fått en röd vecka, det förklarar varför jag känt mig helt seg och sjuk. Blir alltid dålig runt den veckan. Jag fixade mig för APT-mötet med jobbet, så först gick jag då till jobbet sen fick man skjus till vart mötet var och så blev vi bjudna på smörgåstårta!
När jag kom hem var jag barnvakt i en halvtimme och lekte med systerdottern som är så söt. Sen träffade jag tjejerna på plattan för de skulle chilla hos Yayi bara. Hon bjöd oss även på pizza.
Och nu är jag hemma igen och är illamående samt smärta för min vecka så där ser ni 2 måltider och jag lär inte äta mera för ikväll. Tänkte flumma runt lite på internet sen kanske bara lägga mig?



Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Ja, men visst är det dåligt!! :C Jag menar, vissa VILL man ju ha kontakt med ohc facebook är bra, för i princip alla finns ju där! MEN nu måste man veta vad ointressanta människor gör OCKSÅ, hela tiden! Så jäkla sugigt!! :C

Kram! <3

2011-09-30 @ 11:40:53
URL: http://Lixen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0