hemma nu

Idag vaknade jag av all regn som försegick utanför mitt fönster. Syrran och jag planerade att gå till solariumet men när man hör massa regn ute så vill man inte? Aja när jag vaknat till ordentligt så började man undra, solarium är ju perfekt när solen inte vill titta fram. Så tvångsväckte syrran så åkte vi till Sätra för att få lite färg.
Efter att vi båda lyckats ganska bra måste jag säga så åkte vi in till Skärholmen för behövde smink-bårtagnings-våtsarvetter (vad heter det igentligen). Syrran köpte även massa plattånger, en gama och en billig variant från ÖB tihi. När vi vart klara åkte syrran hem och jag åkte direkt till jobbet blää. Hade världens sämsta arbetsdag men jag har verkligen den mest underbaraste Chef och det är inte många som kan säga det!
Nu är jag hemma iallafall helt trasig och lyssnar på musik. Imorgon ska jag till Skärholmen (igen? blir skärholmen mycket på sistonde) och köpa en kylplatta till min data. De har äntligen fått in dem igen. Sen kanske jag hälsar på Arani som är tillbaka.


Syrran hittade på Sätras-Ica Boost/Redbull för tjejer. Visst är de fina :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0