Jag är som flera pusselbitar

Min dag har vart så nere att det känns verkligen som om bara jag får en gitarr i handen och sjunger ut så kommer allt bli som vanligt igen. Det är väl så det alltid vart hela mitt liv, min röst har vart min "get away" när jag bara behövde försvinna från "mobbarna" "problemen" "självförtroendet" och mycket mer som alltid gick och fortfarande går snett. Är ni också så? Vad har ni för "get away" då man bara kan drömma och försvinna lite till en bättre plats. Är det konstigt att säga att man är ens bästa vän igentligen för man är den ända som igentligen förstår dig själv upp till 100%.

Igår erbjöd jag Nadja att sova över pga att hon jobbade i närheten och det var för kompliserat för henne att åka hem så sent på natten. Så idag när vi vaknade så åkte vi till jobbet och åt frukost. När hon åkt iväg var det bara att jobba men jag hade inte direkt världens bästa dag på jobbet. Så sjukt när en sak går rätt, går andra hundra saker fel?
Nu sitter jag i min comfort zone iallafall vilket är hemma och tar det bara lungt. Var så trött att jag sov naptime. Usch alltså vill bara försvinna lite bort ett tag där lycka faktiskt har en mening. Aja en sådann dag kommer väl snart eller?

I keep smelling the scent of your perfume, it reminds me to never forget you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0