ok så jag ljög

igår var en bra dag. Jag hade det as trevligt på jobbet för alla var så glada att det smittade av sig :) När jag slutade träffade jag kusinen och vi fikade på Alberts på östermalmstorg. Vi pratade ut mycket, sjukt nog fast jag växt upp med henne så är det mycket vi aldrig vetat om varandra. Hon sov hos mig och idag så kollade vi på många filmer! Först Road Kill med Paul Walker, klassiker för oss eftersom vi växte upp med den filmen. Sen såg vi på Just Friends med Ryan Reynolds. Efter det kom hennes mamma på besök och vi åt middag även med syrran på besök!
Jusste bästa, jag fick Fast 5 av brorsan idag så nu när jag har alla filmer så var vi tvugna att ha filmkväll och mer lyckligare än så kunde jag inte bli. Nu ska jag gå sova för jobbar imorgon men score för en mysig och ledig lördag.


mums och mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0