"Sitter i min lilla egna bubbla av smärta"

Sitter i min lilla egna bubbla av smärta och fixar lite itunes saker. Igår var jag på Nattbio med kusinen och kolla på Horrible bosses sen så gick vi förbi syrran och Rim på Movitz och bara umgicks, hon sov över här sen. Skulle vart med henne idag med vänner maraton men fick min mens och så vart det gäster hemma hos oss så valde att ta det lugnt ännu en gång. Imorgon jobbar man som vanligt och sen får vi se vad som hittas på. Just nu ska jag kolla om de lagt ut ngn ny Jersey Shore del och även fixa lite andra grejer.


Vackra syster i hennes yngre dar

Kommentarer
Postat av: sophia

OJJ vad vacker hon var! :D

2011-09-05 @ 19:07:04
URL: http://ridiculouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0