Ska lägga mig snart

Delvis för att det är sent men delvis också för att jag ska äntligen få träffa min systerson imorgon. Blää att alla i familjen fått hålla om honom förutom MIG! Men imorgon då jävlar.
Idag efter jobbet så gick jag hem till Gabsan där jag även hängde med Paula och Lidia. Detta har verkligen vart fettisdagen för mig för jag har bara käkat massa onyttigt idag och hemma hos Gabi fortsatte det. Jag har fått en ny fettish för popcorn och vad fanns hos Gabi POPCORN :) Vi spanade filmer på tv och det som visades var Deja Vu. Massa wordfeud emellan (fy vad jag fastnat) och så fick man skjus hem av underbara Paula ^^.
Aja förutom att jag försöker memorisera alla Keri Hilsons texter för 3 oktober så jag kan sjunga med så måste jag SOVA.. No more energy left.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0