Uptade

Detta har hänt mig sist jag blogga:

Tis: Städade hela källaren med mamma och syrran. Tömde allt som vi någonsin sparat och sedan flyttat ned det som någonsin fyllt vårat hus. Hittade världens finaste myströja som var syrrans och nu min :) sen sov jag hos Gabi.

Ons: Umgicks med kusinen, försökte hitta ny skinnjacka till henne. Sen hemma hos henne blev man bjuden på mat och massa Friends :)

Tor: Såg jag Daniel Adams-Ray och jag säger bara O M G han var så bra. Veronica Maggio, Adam Tensta och Petter dök upp från ingenstans!

Och idag så kanske jag går ut på promenad och bara rör på mig, behöver efter all huvudvärk jag fått på sistonde och lite Jersey Shore kanske och sen så jobbar man :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0