Vart har jag vart

jo idag jobbade jag världens längsta pass kändes det som, 10 tim totalt och senare åkte jag till Heron med Suzan för bio. Hon var nämligen barnvakt åt världens sötaste samt som en tjejkompis till henne följde med.
Vi valde en skräckfilm som var such a remake från en annan när jag vart yngre... Trodde jag. Sen fatta jag att denna var 5:e filmen. Den hade samma koncept, samma handling, samma slut. Så vad var meningen med att göra en femte? Jo denna var 3D vilket inte gjorde något bättre. Den var lika blodig som Valentine och lika dålig. Den jag såg som yngre var 100 procent bättre för då konsentrerade man sig på handling och nu tydligen på kvalité och grafik ,, blää.
Filmen vi såg heter Final Destination 5 och filmen jag såg som liten heter Final Destination. Ska man se någon av de filmerna så är det den första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0