yeeeeeeeeeesss

Innan jag berättar om dagen ska jag först ta upp awesomeness. Man kan ÄNTLIGEN ha blogg.se som app helt gratis! Håller på att laddar iPod-Touch nu så jag kan hämta appen så snabbt som attans. Innan var man tvungen att använda det genom safari och då kunde man inte göra många saker :( ni som bloggat igenom iPhone eller apple överhuvudtaget vet vad jag pratar om.

Så nu tibax till idag. Först var tanken att jag skulle till stan och shoppa med tjejerna men sen så fixade Gabi naglarna hos Yayi. As duktig by the way och hon ska även fixa mina. Saken är att det tog längre tid än tänkt typ 4 tim så vi blev kvar där. Men det vart mysig iallafall för vi åt på tastys (Yayi har pizzerian bakom sig) och så spelade vi sällskapsspel. Spelet hette Picaso men vi ändrade på reglerna lite så det blev typ som charader bara att man förklarade orden. Jag och Gabo vann of course, I'm a winner :P nej men vi hade jätte kul och nu är jag hemma :)





Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: tack fina du!

2011-09-28 @ 12:07:19
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0