detta har hänt

Avslutade sist i torsdags och nu ska jag berätta lite vad jag haft för mig :)
Fredagen så sov jag ut hela morgon och förmiddan för så trött var jag men på något sjukt sätt så lyckades jag komma halvtimme för tidigt haha, jobbet gick iallafall bra och när jag kom hem genom skitsovädret så bestämde jag mig för att kolla på colombiana med brorsan. Bra avslut!
Lördagen gick jag upp tidigt för att vara med och hålla en simskola, ganska kul faktiskt :). Gabi kom och överraskade mig så jag bjöd på kaffe. Efter det gick jag hem för att börja fixa mig för personalfesten, det vart i rackethallen. knas, vi blev bjudna på massa gott och kebab samt som vi körde badminton förfullt. Efter drog vi tjejer vidare till heron för att bowla :D alltid lika kul och så avslutade vi kvällen hos Helda med pipa. Jag vaknade inte förrän 12 idag och nu sitter jag och bara pluggar :( DRAKE IKVÄLL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0