ledig föfaaan

åååh det har vart så bra att få vara ledigt, tisdagen vaknade jag, fixade mig och så åkte jag iväg till Skärholmen. Träffade på kusinen för hon hade handlat massa gott för lillkusinens födelsedag. Klippte håret och så åkte vi hem till dem, det var överraskning för henne så hon vart jätte glad.
Efter träffade jag upp systern för att jag ville ta henne på bio, vi såg 21 Jump Street och den filmen rekommenderar jag till alla! Den var så rolig :) vi njöt av världens godaste nachostallrik och bara bablade som vi alltid gör.
Onsdagen först hade jag inga planer alls men sen så ringe Gabi, så både hon och lidia samlades hos mig och så åkte vi vidare till Gabi som lagade mat för oss. Vi chillade där, drog på en hemmafest som en av hennes klasskompisar hade och så åkte vi hem till henne igen.
Torsdagen, följde jag med Gabi till Skärholmen :) hon handlade presenter och så lunchade jag friterad kyckling :O så jäävla gott och efter det så handlade hon mat. Gullungen gav mig skjus hem igenom Sveriges fula regn :/ och när jag kom hem började jag fixa mig för Boubous skiva :D
Träffade upp alla tjejer på jobbet och så åkte vi till Ett Ställe, det var så kul att bara se henne glad och ha det roligt vilket var det viktigaste! Efter åt vi på mcdonalds och när jag kom hem så deckade jag!!!!
Nu sitter jag vaken och skriver ner allt jag vart med om :P medans mamma gör frukost. Hon åker till Marocko snart och jag kommer att få vara utan henne en månad, helt sjukt :( Lillsyrran fyller år på helgen och jag jobbar idag.
Hoppas ni får en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0