Massive update

En vecka sen från idag så vart det Lidias skiva :D, Jag åkte in till stan med Zainabou och snabb shoppade för Heldas present sen åkte jag vidare hem till Lidia för att vi alla skulle fixa oss tillsammans och sen dra på studentmiddag samt. hennes skiva :) vi hade så underbart kul och det känndes bra att se henne le. Efter dog jag och Gabi vidare och slagga hos mej.
Fredagen jobbade jag så inget mer hände där efter, eller jo rökte vattenpipa med grannen!
Lördagen jobbade jag men sen så firade vi underbara Helda och bara hade det supermysigt.
Söndagen vart det jobb igen, men efter vart det Heldas skiva så då fucka man ur igen
Måndagen vaknade jag hos helda efter att sovt över, gulliga Lisa bjöd mej på massa gott och så åkte jag efter till Maxi, handlade vaniljté och så köpte jag en ny hårfön! efter så tog jag med syskonen och åkte till Kista för att hälsa på Kawtar och shoppa lite
tisdag så vart jag med syrran och kusinerna i Skärholmen och ba chilla, små shoppade även :p men bara för att jag inte kunde låta bli, sov hos gabi på kvällen och på morgonen fick jag huset för mig själv till att bara plugga och sola :P
Onsdag kväll så blev jag bjuden hos grannen för massa gott och vattenpipa med systern och umgänge
idag, träffades massa underbara hos mej, vi tog det lungt sen gick vi på bio, eller åkte i Paulas nya bil! och för att se American pie: The reunion :D den vart så awesome att jag dog! nu sitter jag hos Lidia. Hon har somnat och jag kände för en massive update
så nu känner jag att jag gjort upp för min blogg missandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0