update

I lördags satt jag hela kvällen och bara skrev klart mitt arbete och tog pauser med film mys :).
Dagen efter jobbade jag med Sofie och eftersom så mycket händer henne just nu så föreslog vi bio, hon ville se American Pie:The reunion men det gjorde inget att jag skulle se om den :) Boubou kom även och vi åkte till donken efter för mat. På kvällen åkte vi vidare till Sofie som gav oss en hemrunda senare vidare till Helda och rökte vattenpipa :). När jag kom hem så däckade jag med andra ord.
Måndagen kom alla syskon hit så jag började med min städmani och började göra om i rummet igen och dammsög en massa! På kvällen sov Josefin över och vi laddade ned en film som hette "Madea's big happy family" vi dog av garv och så avslutade vi kvällen med pipa. Känner att vattenpipan börjar komma tillbaka med sommaren :)
Idag pluggade jag hela morgonen och så gick jag direkt till jobbet och nu är jag hemma och äter chips :)

Hellerrr?



Kommentarer
Postat av: Paula

Ha. Du skrev ju det här igår kväll bara. Sa ju att jag läser din blogg hela tiden :P

2012-04-11 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0