There is a beauty in being vulnerable

"Nöj dig aldrig med vad du tror att livet ska erbjuda"
Dagen började med att jag sov hos Lidia, umgick med henne :) och så rörde jag mig igenom snön hem.
Jag har i princip vart hemma helt själv och pluggat samt bara tagit det lungt. Jag såg världens underbaraste film som hade allt, sjukt bra soundtrack, känslan av att finna sig själv, ovanlig kärlek och ett leende under hela filmen. Den heter Garden State och Zach Braff samt Natalie Portman är med! Den var så udda men ändå så underbar, Drama/comedy. Den påminner om Meet Bill, aja den gav mig helt enkelt en life-boost.
Nu ska jag sova för imorgon måste jag plugga igen och jag behöver sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0