Veckan som gått

I söndags vart det drake, och orden för att förklara finns inte, obeskrivligt helt enkelt :)
Måndagen därpå skulle jag jobba tidigt och fick vara med på simskoler, senare när jag kom hem vart det att bara plugga igen och göra klart mitt arbete, hade lite Keanu Reeves maraton även för att inte grilla hjärnan.
Tisdag var prov dagen och jag massplugga att jag trodde jag skulle dö, hela vägen dit och så kändes det som om jag faila provet ändå :( we will see!
Onsdagen skulle jag göra det sista av arbetet för att lämna in, kursens betyg får jag reda på i slutet av v. bokstavligen slutet :/ sen vart det att jobba
Jobbade dagarna ut och när jag kom hem igår började jag träna, svettades ordentligt och så duschade jag, sov som en stock
Nuuuu är jag vaken och ska äta frukost sedan fixa afrooot :)


Kommentarer
Postat av: Reema

åå ville oxå på drake!

2012-04-24 @ 20:19:49
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0