Camo wamo

Hejsan svejsan, känner mig xtra fin idag med min xtra fina jacka :D

Dagens citat är lätt detta (skrivet av mig) De som vill tro att det finns en himmel på jorden, upplever en kort tid av glädje. För det riktiga paradiset är förevigt.

Väntar på att Nisrin ska fixa sig och så väntar jag på att Jasmin ska höra av sig för att umgås med familj i Skärholmen. Är på spaning efter en klänning eller något fint att ha på min kusins bröllop, väldigt kortvarsel så detta får vara en kortvarsels-klänning.

Igår var syster här och jag fick laga maten vi skulle öppna fastan med :) stilt vart jag, gjorde italiensk mat! Pasta med köttbullssås. Vi åt massa gott sen som kladdkaka och rabarberpie och såg filmen GONE, bra avslut på min kväll.
Ska gå och be nu, vi hörs älskade människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0