Gårdagen är ett minne blott, idag består

Som vanligt är det fastan men jag överlever :) söndags vart jag på bio med fittjabadstjejorna och såg på Ice Age 4. Fick öppna fastan i biosalongen haha och filmen var bra! Helda gullunge gav mig en sen födelsedags present, Versace parfym GALET god :) och suvenyr från turkiet.
Dagen efter vart det stan med Gabi, sjukt fint väder som helst och jag passade på att köpa mig en galet snygg vinröd jacka och ett linne samt lite nya nagellack, aldrig fel med nya färger på naglarna ;) efter hämtade Naggie upp oss och visade oss härliga ställen vi måste besöka och så åkte vi till Skärholmen där Ayman och Jasmine hängde på. Mysig dag vart det men sen satt det stopp i min energi så hemåt drog jag och decka! När jag vaknade kollade familjen på John Carter på vår nya 55tums tv med 3D !
Igår jobbade jag :/ fastade inte för det var ett 10timmars pass men det gjorde inte saker bättre, jag mådde så dåligt att jag gjorde bort mig 6ggr. Men när jag äntligen fick komma hem, gick jag på promenad med M.
Och idag ska jag till stan och hänga med underbara kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0