I'm sorry that you're sorry but sorry can't dry my tears lady

Här sitter jag lika vaken som dagen :). Hoppas ni har det lika bra som alltid, för det har jag.
Igår såg jag en sjukt bra film med brorsan och grannen här hemma i vår 3D bio ;). The Fall heter den och den är sjuuuukt bra, artistiskt och grymt gjord med bra skådespeleri och fantasi! Kan inte förklara och ingen trailer can ge den justice. SE DEN :)

Sitter hemma och tar det lungt innan systers barn kommer och det är dags för rond 3. Det gäller att ställa upp när det behövs I guess! Men hur dagen slutar vet vi inte än och nu ska jag flumma runt lite, skriva av mig lite på romanen och kanske spela The Sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0