Måndag

Hejsan svejsan :) hoppas det rullar i det fina Sverige vädret. Vad tycker ni om bloggen än så länge? Jag hoppas verkligen att kunna få till den precis som jag vill !
Om ni undrar vad jag haft för mig så är det blandat. I lördags jobba och fasta jag samtidigt, visst gick det smidigt men kul vart set inte :( vart ganska förstörd efter men då vart det perfekt att familjen var bjuden på middag och god mat/sällskap var det, bästa att avsluta dagen med panic room på tv
Igår spenderade systrarna i kista, shoppade lite och så fick jag en ny födelsedagspresent :,( nu ska jag förklara. Jag hade fått ett hjärta med alla syskonens födelseår vilket vart den finaste ägodelen någonsin men sen i Marocko hade jag tagit av mig den för att nacken börja klia. Tror inte ni att jag tappar bort den, och jag har mått så dåligt över det !!!!!!!!! Men då säger min syster igår, självklart köper vi en ny för en present är en present och jag var villig att köpa den själv men ändå så köpte hon en ny :)
Aja förutom den underbara delen på dagen så vart vi bjudna hos mina kusiner på middag!
That is about it folks, vi får se vart dagarna simmar vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0