mot lördan

Kan någon komma och banka min näsa så att den ÖPPNAS! Shit är så irriterad på att ha täppt näsa, speciellt när det rinner snor blää!

haha okej hur mår ni? Jag har inte bloggat på ett få par dagar. Har börjat jobba lika intensivt som jag brukade, vilket oftast leder till hem, slockna, vakna och så är det jobb igen. Och på köpet som ni kanske förstod innan så har jag blivit förkyld? Hjälper inte att min kollega säger "du är väl alltid förkyld?" NEEJ det är jag inte :/ alltså jag vet att jag skojar väldigt mycket om att jag är mer sjuk än frisk. Men vet ni, så är det faktiskt inte :S. Man minns bara mer dem gångerna jag vart sjuk för att när jag väl blir det så går det stort. Men jag har haft dagar jag mått bra och tränat och rullat på mig! Dem dagarna kommer snart tillbaka, promise :)

Nog om sjuk prat. Det har vart kul att vara tillbaka till jobbet iallafall :) allt är detsamma och saker rullar på, grannen har rest tillbaka till USA nu :( och det har kusinen med. Alltså livet känns bara lite mer tomt än vanligt, men snart reser jag med till UMEÅ. Där bor nämligen Insam och hon skulle dö om jag kom och hälsade på, vilket jag inte fattar att jag inte gjort än :S ? Jag är ju inte så van att vara utanför Stockholm och nu har jag liksom min chans.
Aja nu drar jag till det verkliga drömlandet, puss.



Gammal bild, men visst ser jag EXAKT lika dan ut haha. Jag var 16 här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0