Onsdag

Hej underbara :) hur mår ni? jag mår bra som alltid! Visste ni en sak? Familj e bäst och jag tror verkligen det inte finns något bättre. Gud lottar ut oss och hur vet han att det är just denna som vi kommer att älska och värna? Han är verkligen den store och jag är så stolt att få vara en del av hans skapelser.

Fastan rullar på bättre för var dag som går och det är så skönt att det har blivit mindre jobbigt, men bakom det kan också ligga all vilotid jag låter mig själv få ha och inte stressar ut kroppen.
Idag har jag och fortfarande sitter barnvakt till mina systerbarn, ena är värre än den andra men tillsammans är dem bara att dö för :) utmaning efter utmaning pööh, trött som fan men sova kan man göra i graven. är det inte så man alltid säger.

Medans systerdotter kollar på Lejonkungen för tredjegången så ska jag passa på skriva lite på en roman jag lät vara sen gymnasiet. Ligger på kapitel 6 :) Dags att ta upp författardrömmarna igen tycker jag!

Awimba we Awimba We :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0