Saker som flummar i mitt huvud

Okej detta har jag velat göra länge, haha ni som läser detta kommer inte årka bry er. Men det kommer jag när jag kollar tillbaka senare i livet.

Film som laddas ned just nu (Tänk om man kunde ladda ned honom också):


Något jag köpte nyligen (maraton någon :) ):


En frisyr jag kan drömma om, och jävligt modigt av Miley Cyrus att klippa:


Något som får mig att skratta otroligt mycket:
(klicka för en större bild)

Och nu lite bilder från dessa senaste dagarna:

Jasmin har försökt lära mig göra fiskfläta, de två första bilderna är mina försök. Den sista är definitivt hennes och det ser man haha.



Underbar kväll i Taibåten och massa burgerking mat. Man sov fint den kvällen med massa chili-cheese tops i bagaget!


Pimpar min jacka :) halvvägs klar, allt som fattas är patches sen är den FÄRDIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0