sista dagen på lovet

Imorgon blir det jobb igenom och förhoppningsviss rullar livet på som vanligt :) har träffat gamla klasskompisar, chillat och tagit det lungt. Kanske till och med vänt lite på dygnet haha men inget jag klagar på. Idag fick jag hem kataloger på lite skoler utanför landet, vill inte riktigt vänta mera utan vill verkligen komma härifrån och få se lite mera utanför denna låda som jag lever i!

Idag så umgicks jag med syster, grannarna och rökte vattenpipa med massa gott och nyligen hade vi "Regular Show" maraton. En tecknad serie som påminner lite om Familyguy humor fast på ett mer milt/barntillåtet sätt :) den rullar ju på Cartoon Network haha.
Aja ska fixa lite ny musik på min ipod för har tröttnat helt på det jag har, sen så ska man ta och lägga sig tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0