sluta regna!

Skulle inte vi alla vara lite gladare om solen sken och regnet bara kom i minimala doser? Men detta är väl inte ok, det har regnat från morgon och det fortsätter lika jobbigt :/
Aja tips nr 1 som inte har med fula vädret att göra, STRETCHA ALLTID! Märker att när jag missar det på morgonen så har jag bara ont överallt. Kroppen är hemskt viktig, glömmer man bort den så glömmer den bort dig. Man måste värna om det som ska orka hålla upp dig i flera år. (Detta skriver jag då till mig själv så jag kan läsa när jag glömmer)

Idag är det inget annat än Lady Gaga! Har plattat håret (onödigt med all regn igentligen) och så är systerson på besök! Om ikväll antagligen åker jag här ifrån direkt eller så åker jag hem först till Paula :) kul ska det bli iallafall och jag längtar sjukt, syster tog mitt pass på jobbet så att jag kunde vara ledig. Vad ska ni göra idag?
xoxo ps. fick höra att folk klädde ut sig för den första konserten här i Stockholm haha, ska man göra detsamma eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0