Torsdag

Hej alla fina. Idag när jag vakna så hittade jag morsan med någon slags städmani, hon gjorde om hela vardagsrummet samt som hon bad mig att hjälpa. Snacka om att mamma har hästkraft under fastan alltså!
Jag fick lusten att städa hela mitt rum, dammsuga och moppa, byta lackanen samt tvätta dem gamla.
Sedan bytte jag om för att åka in till stan och umgås med Paula/Thommy, vart present-hunting. Som vanligt blev det för sent för mig och energin på botten så nu sitter jag hemma och inväntar att få äta :)

Igår vart jag med kusinen i stan och köpte lite "måste ha" saker som en mindre paraply, hårnålar, fransböjare och strapless bra :) När jag kom hem vart det god mat som väntade samt var familjen här och vi myste med chips och film. Lottery Ticket var både bra och rolig.

Nej nu ska jag skutta vidare och pilla lite på bloggen faktiskt, har sån lust att byta hela utseendet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0