Dagarna går

Känns som om allt springer just nu och jag måste hinna springa med, men ändå så längtar man fram till saker och det tar sjukt lång tid att komma fram till.
I tisdags åkte jag in till Kista för att umgås med syrran som flyttat så långt ut med sin man, typ hallonbergen. Jag köpte gummistövlar och så köpte syskonen kläder, åt världens godaste indiska mat och så vandrade man runt. För mig var det bara skönt att vara ledig samt. som jag faktiskt saknade att gå tillbaka till jobbet. Jobbnarkoman kanske :P. Efter det åkte jag hem till Gabi och sov över, vilket jag inte gjort på jätte länge. Kändes skönt att känna mig behövd på ett annat sätt då Gabi fick prata ut och även jag :)
Onsdagen, igår då .. Jobbade jag, riktigt seeeg dag och då sov Gabi över! Så nu pluggar hon och jag bloggar. Jag jobbar senare och så är man ledig imorgon! yeeei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0