Hej alla

har scoopat lite runt bikinisar på H&M och blev lite besviken faktiskt :( förhoppningsvis tar de ut mera modeller för jag har verkligen bara lust att köpa mig en riktigt fin för Marocko denna sommar!
Idag åkte jag till jobbet för att jobba två timmar, under dessa två timmar blev det tårta eftersom Sofie och Zainabou fyllde år. Och så delades det ut presenter och de blev glada vilket gjorde mig glad :D.
Efter fick jag skjus av underbara Helda och jag gick vidare för att hälsa på Lidia som jag faktiskt inte pratat med på länge, och Gabi var där även. Vi har pratat om att kanske spontan åka till Italien så vi får se hur det går till.
Om 1 vecka så ska jag på simlärarutbildning!! Kommer bli kul faktiskt tihi..
Och mer än detta finns det inte att berätta om haha, nu när jag börjat blogga lika flitigt igen så berättar jag dag för dag vad som hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0