I now know what I'm going as on Halloween

Heey alla glada.
Hoppas ni mår bra, igår var min lediga dag och jag satt först barnvakt till Leon som hade gjort illa ögat :( sen så chillade jag vidare hos Yayi. Vi åt massa skit :) gotti gott. Och så hade några some make-overs, Gabi slinga håret och Lidia klippte lugget. Väldigt vågat av båda!
Idag iallafall hade jag min första simlärarutbildningsdag, haha jag och Sofie antecknade allt som kaniner medans Helda och Zainabou hate'a som vanligt. Hade as kul och på hela vägen hem fucka vi ur typ till hög bas :)

Tillbaka till rubriken. Jag har alltid diggat sjuukt mycket LMFAO för de är så unika och hela min kropp vill typ bara skutta när jag hör deras musik. En annan sak är att deras kläder är så sjukt underbara :O t.ex om man kollar på musikvideon "Sorry for Party Rockin'" så har de världens coolaste zebra/Leopard brallor som jag skulle dö om jag ägde! Måste lägga upp en bild på byxorna och så har jag kommit fram till att till Halloween ska jag gå utklädd till Redfoo (en av LMFAO) för det är så klockrent, han har ett stort afroo och massa nice zebra/leopard kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0