Love for the Hair

På sista tiden har jag vart så fixerad av hår. Att det ska må bra, se bra ut och ha en färg jag verkligen älskar.
Först och främst har jag scoopat lite här och där efter en ny plattång och hårtork för min plattång e trasig och min hårtork är typ värd 20kr, det vill säga att det är bara obvious att den går sönder förr eller senare. Men det är något som pengar får köpa mig senare i livet. Inte att tala om alla hårprudukter jag äger :O men men man känner skillnaden och så klippte jag mig även.
Nu kommer vi till hårfärg, JAG VILL BLI BLOND! och har snart velat det in forever. Jag har fått olika råd typ blek håret eller köp det här och blabla. Jag gillade mest att slinga, typ gå till någon hårsalong, berätta vad jag vill ha och så fixar de det oavsett hur mycket det kostar. Jag menar om Demi Lovato blivit blond nu också så fattar man helt plötsligt att det blivit en trend också grrrrr.. och så har kusinen lyckats now why can't I :)
Aja jag jobbar idag och mer än så händer inte.
på er

Kommentarer
Postat av: Paula

Gå till min frisör :D han är bäst

2012-02-15 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0