oj vilken dag

Detta borde kallas super torsdagen. Vaknade och lunchade med alla mina syskon, alla 5 runt bordet. Tror jag aldrig älskat min familj mer som nu.
Efter följde Nisrin med mig till Skärholmen, jag klippte topparna (äntligen) köpte hårinpackning och så handlade syrran på Ö&B. Vi fikade, träffade Gabis familj och så åkte Nisrin till jobbet.
Jag kom hem, tog baddräkten och så åkte jag till jobbet. Tränade två timmar och så körde vi HLR både på land och i vattnet. Det är sjukt vilka hårda pass vi körde och jag tror inte jag har några ben kvar.
Nu sitter jag hemma, i mysiga kläder och kollar på Blossom. Imorgon jobbar jag i 4 tim sen firar jag Yayi.
God natt underbara

Brosans bday i Heron City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0