Snart är veckan min sluuut

I tisdags jobbade jag tidigt, efter jag slutat så åkte jag in till belmans café i stan och fika med tjejerna , och eftersom alla var super trötta så åkte vi hem till mig för att kolla på Cinderella Man. As grym film från 2005 med MASSA boxning : D det kliade i fingrarna på mig! Så mkt ville jag köra. jag tvingade Dominguezen att sova över!
Onsdagen jobbade jag tidigt, efter körde jag hård träning sen bastade jag och höll syrran sällskap medans hon ledde vattengympan. Vart så glad att hon ställde upp, ska även jobba med henne på söndag yeeei!!
Idag efter jobbet of corse, så åkte jag till Huddinge centrum för att handla presenter :) passade även på att köpa boduscrubb med vanilj och ice cream doft! Yum , vanilj och jag går hand i hand. Gud har så mycket produkter att jag kan ha en egen butik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0