Väntar på att del6säsong5 Jersey Shore laddar klart

Hur mår ni? Jag mår bra :) ska berätta lite kort hur dagarna vart..
I fredags åkte jag till skolan för de hade en kväll för alla gamla elever från alla åren som medverkat för musikalerna. Samt fick vi se Fame som åk 2/3 har satt upp. Duktiga var de och man fick så många minnen tillbaka och så fick jag träffa några underbara gamla klasskamrater och gamla lärare.
I lördags firade vi pappa hemma med tårta och massa gott. Fredrik, syrrans man var också där men inte syrran :/ har fan inte sett henne på en hel vecka.
I söndags fyllde underbara Paula år :D fick äta completos tror jag att det heter hihi och massa underbaaart sällskap samt spel! Underbar kväll för en underbar tjej :D:D
Idag så hände faktiskt inte mycket, mamma gjorde frukost :) och så jobbade jag hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0