back on track

Hej alla, nu ska jag berätta vad som vart igång. Förra veckan började jag med att sluta med all småätande och söt/salt saker och hittills har jag inte svikit mig själv alls. Har lyckats köra hårt med träning sen igår, kroppen börjar såklart säga ifrån så imorgon ska jag ta det lungt med simning och bastu. Låter bra eller hur? Jag är fan stolt över mig och så har jag alltid bara lust att träna mer varje gång jag tränat klart :) I'm gonna keep this up iallafall.

Kom nyss hem från systern för åt frukost hos henne, fick en riktig mega frukost så har bara velat rulla känns det som. Fick även hem resultatet från läkaren och blod samt urin-provresultaten är normala. Det är ju skönt att höra men samt blir jag bara ledsen för jag vet ju att det är något med mig som bara inte stämmer. Men vad?
Ska iallafall fiska runt internet nu lite och får se hur kvällen slutar.


Gammal bild men gillar den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0