duktig tjej

okokok.. så jag ska lägga mig, snart :) Har bara suttit uppe och kollat på Blossom. Är på sista säsongen sen är det slut :/ varför måste alla serier ta slut hela tiden! Ääh håller på att ladda ned Sabrina Tånorshäxan alla 7 säsonger. I need a life indeed.

Igår efter att jag gymat med syrran kom jag hem och Gabi sov över. Idag efter jag suttit barnvakt, träffade vi Lidia och fikade i Gamla Stan på ett fik som heter Cafe Dox. Gillade det jätte mycket, kom hem och så gick jag på vattengympan. Ännu stolt över att jag lyckats hålla träningen OOOCH jag har gått ned 2kg :D.
Hur som ska jag lägga mig nu för jag ska upp tidigt imorgon för ännu en träningsdag. Yei me!

Bjuder på denna bild :) Jag var runt 12-14 år när den togs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0