Innan jag lägger mig..

..och säger Godnatt till världen så ska jag berätta lite kort vad jag gjort. Veckan är snart slut och det rullar allt på förfullt. I måndags kom systers fästman på besök och skulle sova här, samma dag gick han till muskén och blev muslim. Helt sjukt. Tisdagen hade jag läkartid, skulle ta massa tester för att se hur saker låg till igen med huvudvärken. Träffade även kusinen och vi lunchade :) onsdagen jobbade jag och så lunchade jag även med Gabi, senare den kvällen fikadejag med syrran på jobbet! Har förresten vart så duktig med mitt ätande.
Idag efter jobbet såklart, gick jag på lilsyrrans första seriösa föreställning. Hennes klass var lika duktig som alltid och pjäsen inspirerade och gav en stor impakt! Hon fick en vit ros av mig :D och hon vart glad.
Nu är jag hemma och ska sova tidigt för jag ska även upp tidigt :) ingen Blossom idag :( men aja massa job heeeeela veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0