The sun is gonna surely shine!

Jag vaknade 6 idag, har hänt mig förr men det börjar hända allt för ofta eftersom jag lägger mig så tidigt :/ Aja man förlorar inte så mycket av dagen iallafall.
Det har inte hänt så mycket faktiskt, i fredags var jag hos Gabs. Paula och Lidia var där med, vi hade Sex And The City marathon och så kollade vi på filmerna, fick se andra filmen för första gången. Alla hade till slut somnat förutom jag som la mig 5 tiden.
På lördagen så gick jag och mina kusiner till en Etipoisk resturan, sjukt god mat jag trodde jag skulle dö. Och det var bara trevligt att umgås eftersom min kusin från USA var och hälsa på.
Söndagen jobbade jag bara :/ och nu är jag vaken och kollar på massa Blossom :) älskar den serien och eftersom jag inte kommer ihåg så mycket från mina yngre dagar så börjar jag helt om. Ligger redan nu på säsong 2.
Jobbar senare ikväll, men det är inte så pjåkiga arbetskollegor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0