Wääzääp

Själv mår jag si och så. Vaknade 3 idag pga att hela min hals är svullen till mitt vänstra öra. Har bara tubat hela dagen, skulle ha träffat Gabs och Paula men inte i denna kondition :(
På TV visade de en film som heter Because I said so och den var så gullig :) och nu sitter jag framför datorn och kollar på serier. Jag såg klart "The L word" igår, hela 6 säsonger och så vart jag ledsen för att jag inte har något mer som intresserar mig. Meeen där ljög jag visst tihi, började kolla runt lite på serier/filmer som Melissa Joan Hart gjort (Sabrina tonårshäxan) och då hittade jag en rolig serie som jag faktiskt gilla väldigt mycket som heter Melissa&Joey. Joey spelas av den snygge Joseph Lawrence! Om man inte kommer ihåg honom så var han med i serien Blossom, då han är känd för citatet "wooow". Men för er som inte vet vad jag pratar om FY!
Aja ska tillbaks till serien, what else is there to do.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0