Hej du där borta

Jag har vart så nervös för hur denna dag ska gå, nu när jag är med i leken (fastan) men hittills är det inte jobbigt och jag har huvudvärk smått men jag överlever första dagen. Vi får väl se hur jobbigt man tar det i längden, allt är alltid ok 2-3 gånger men sen kommer det jobbiga in. Men jag ber om all styrka Gud kan ge mig och bara hålla hoppet uppe. Det är mest jobbigt när man inte har förståelse med sig från andra som gör att tålamodet sjunker till noll.

Idag har jag vart på Leons kalas med syster där barnen lekte galet och det var jätte soligt och mysigt. Ansiktsmålning fanns på platts och jag fick en fjäder målad :). Nu sitter jag hemma och helt slut och vi får se hur dagen går vidare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0