Sommaren kommer till sitt slut, helu Hösten

Okej så det kanske vart dags för mig att börja blogga igen eller :) hur mår ni? Jag mår faktiskt bättre än jag någonsin har gjort tror jag faktiskt. Lite roligt sagt men det känns som om jag hittat mig själv och att jag växer dag för dag bara starkare som människa. När ni hittar eller hittat den känslan jag pratar om, håll hårt om den. Det känns som om jag inte behöver dra ned någon för att må bättre eller att jag behöver titta på någon annan för att leta efter mitt ideal och behöver definitivt inte prata om någon annan för jag pratar hellre om det som har med mig att göra.
Få inte detta bakåtvänt, det är inte så att jag har velat prata illa om andra eller att jag inte kommer fortsätta ha dagar jag känner mig jätte ful men skillnaden är att jag trivs i mig själv och vill ingen annan stans.

Detta har jag haft för mig, vart i mitt älskade hemland och träffat min underbara familj som jag planerar att åka tillbaka till nu i november :) vi får se hur det rullar fram
Träffat massa nya människor som kryddar på livet ännu mer
Det är ramadan just nu, månaden då alla underbara muslimer samlas tillsammans och lär oss den verkliga sidan av girighet.
Jag har vart sjuk mycket :/ men hamnar tack och lov alltid på bättringsvägar, börjar jobba på Tisdag :)

Planerar, att resa till Marocko november, NY i Januari, Plugga engelska i högskolan och resa som AuPair. Och om jag blir diagnosd så som jag hoppas på så ska jag försöka ta körkortet, kanske kolla upp boxning igen och faktiskt börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0