4 dagar kvar

Nu försvann man rejält pga allt man haft för sig, idag blev det en varm dusch, solarium med nisrin, 100% packning för marocko och nu popcorn med massa gott! Innan åt man kyckling med sötsursås samt wraps, pressbyrån inspirerad :).
Och nu tar vi igenom allt man vart med om, slå mig om jag glömmer något eller om du inte årkar läsa.
Jag firade mig innan tolvslaget med kusinerna pizza och massa mys! Dagen efter blev jag bortrövad av tjejerna till Karlstad där de bokad in hotell för mig och vi firade med jacuzzi, mys och middag samt lite smygshopping på vägen hem!
Dagen efter kom syskonen förbi med jordgubbspie och presenter :P, efter så sov jag över hos Lidia!
Lidia har haft utspring och mottagning (grattis min älskande) och så har jag haft möhippa för Kawtar (syrran) med strippa och syster bjöd så mycket på sig själv! Det firades även med utgång på SOMMAR.
Jag och Gabi har bokstavligen levt på tortilla och så har jag firat underbara kusin som blev 21år, vi firade henne på EAST med underbar sushi och förchill.
Dagen efter vart det Zainabous utspring och mottagning, Lördagen så vart jag lite med syskonbarnen (som åkte till Marocko idag) och så gick jag på ORKESTER! Symphonic Fantasies, bäästa jag vart med om med Kingdomhearts och FF music. Efter vart det bio med joinad av kusinen, filmen Snow White and the Huntsman, måste säga att jag vart besviken men kanske ger den en annan chans någon annan gång :P
Aja detta var den veckan som rullat på, nu blir det söndagsmys efter massa packning och klädtvätt :/
Se alla bilder för vad som hänt mig senaste på TWITTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0