Hola wonderful peeps!

Är inte regnet vi har idag uppfriskande? haha HELL NO, men nej man ska alltid uppskatta allt så alla vi pollen dudes, nu sköljs det bort sakta men säkert. Gud en annan sak, JAG FYLLER ÅR IMORGON! Weidest ever haha, det känns så konstigt och ändå som ingenting :P
Dagen började med att jag städa hela huset med lillsyrran för idag kommer mina kusiner förbi och bara hänger! Huset såg icke acceptabel ut om man säger så. Sen träffade jag underbara Mia för hon skulle hjälpa mig handla in lite för min stora systers överraskning. Vi smått fika även och bara pratade om hennes nya planer, man kan ju inte riktigt tygla ned kvinnan :)
Nu är jag hemma och pratade för en stund med min mamma, delade med mig lite nyheter och sånt inför Marocko resan. Hon vart lite irriterad på saker jag köpt för allt finns dära och hon ville inte att jag skulle tynga ned mig, men jag gillar att vara förbered :)
Aja jag vängtar på min broder som ska komma hem med lite snacks och så, och så ska jag även lägga upp här på bloggen att en av mina underbara/favorit dansare från ABDC svarade på ett inlägg jag skrev :D gaaah haha.



Glömde även igår var jag på Heldas utspring och mottagning! Så fin var min älskade, GRATTIS IGEN HELDISH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0