älskar dig, tack

Hade nyss en konversation med äldsta syrran på telefon i hela timmar. Haha hennes barn hade till och med somnat och till slut sa vi hej då.
Det jag älskar med henne är att jag kan säga saker som jag endast säger i huvudet för mig själv. She knows my deepest secrets och förstår mig ALLTID, dömmer mig aldrig eller tycker att jag har för starka åsikter. Jag kan vara hur fördomsfull jag vill och tycka precis hur jag vill och jag lovar att det är väldigt sällsynt att hitta den relationen med någon. Jag har alltid gemfört henne med Mother Therisa men det är för att det är precis så hon är för mig! Hon uppfostrade mig lika mycket som mamma så hon vet vem jag är och hur jag fungerar.
Vad jag ville säga att ibland kan man ha pissdagar men just nu mår jag så jävla bra och det är pga henne.
Tack för att du finns syster, du är minst lika viktig som alla människor i världen så glöm aldrig att ta plats ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0