Bio med barnen

Wow vad min hjärna e grillad. Känner mig som en svamp som bara sugit åt sig sjukt mycket information. Med andra ord, jag har masspluggat. Har ett arbete som ska in på måndag och det känns mer positivt nu än innan. Innan var jag säker på att jag skulle faila hårt :)
Hur mår ni? Visst har vi haft sjukt fint väder och så plusar vi på en timme imorgon! Torsdag och Fredag har jag jobbat, onsdagen där sov jag hos kusinerna och det var jätteroligt att få hälsa och se dem igen. Men för resten av dagarna så har jag faktiskt inte mått så bra. Vart på riktigt låg botten och det var inte så roligt.
Jag är mig själv igen men inte helt tillbaka. Vet inte vad det är jag riktigt går igenom men känner att jag bara behöver ta mig i kragen och skaka av mig det.
Idag har jag vart ledig. Först åkte jag med syster och hennes barn till Heron City, där träffade jag på Gabsan, Leon och Lidia. Vi skulle ta barnen på deras första bio och filmen vart Lorex. Den var så bra :D jag gillade den väldigt mycket och den hade budskap som även barn och vuxna skulle förstå. Passar bra in till mitt miljöarbete just nu haha.
Aja ska fortsätta plugga nu, kanske kolla på sista reunionen Jersey Shore och sova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0